Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~natalliaa | użytkownik

imię i nazwiskoNatalia Rybakowska adresWarszawa / Chojnice zarejestrowany28.04.2007 @20:30:35 ostatnio na stronie09.11.2010 @06:31:32



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwnataliaa.viewbook.com Gadu-Gadu2941308
digarty125 komentarze657 posty na forum0

komputer / sprzęt
Canon 5D, Canon 350D, 2 Zenity, jakies tam obiektywy

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Misza1982    25.02.2008 @20:36:12
pozdrawiam i czekam na poprawe ;P
_______
zapraszam na moją stronę
http://www.fotomisza.yoyo.pl
~Avadra    23.02.2008 @19:10:09
pozwolisz, że poobserwuję?
_______
To wódka?słabym głosem zapytała Małgorzata.Na litość boską,królowo zachrypiał,czy ośmieliłbym się poczęstować Kobietę wódką,to czysty spirytu
~rjedlinski    21.02.2008 @08:20:51
dzięki
~Pacykarz    13.02.2008 @11:04:39
już wiem wiec prędzej niż wakacje to nie-da-rady ale za to ładna pogoda słoneczko ciepło daje na plus
_______
Aparat z możliwością nagrywania filmów to wstyd...
~Pacykarz    12.02.2008 @21:37:12
Tylko ja niewiem gdzie są chojnice
_______
Aparat z możliwością nagrywania filmów to wstyd...
~kati1305    11.02.2008 @15:45:57
_______
"Gdyby tak można sfotografować nasze sny!"-Emil Cioran...
~Pacykarz    10.02.2008 @15:26:40
ok nie ma sprawy ale Twoim sprzetem :P
_______
Aparat z możliwością nagrywania filmów to wstyd...
~Oleczka    09.02.2008 @15:03:21
nie mialam na mysli włosów, tylko to z lewej u góry ale nie całkiem u góry gdzieś na wysokości oka, trochę pod, ale z lewej. Nie wiem co to jest, pewnie kawałek ubrania. Ale portret, jak i cała Twoja galeria, zachwycające
~Pacykarz    02.02.2008 @16:13:56
wlaśnie o To CI chodziło a tu nagle świetna praca Zakocham sie zaniedługo w tej Twojej fotografii
_______
Aparat z możliwością nagrywania filmów to wstyd...
~Pacykarz    02.02.2008 @15:54:10
acha no chyba że tak :P
_______
Aparat z możliwością nagrywania filmów to wstyd...
~takeo    02.02.2008 @15:46:07
przestan zartowałem tylko głupolu zostaw włosy heh niekiedy są podniecające hehe
~acek    27.01.2008 @10:55:07
tez tak własnie teraz pomyślałem ze straci delikatność...dobrze jest dzięki
_______
krytyk obskurny jestem:P
.
NIE BÓJCIE SIE KRYTYKOWAC INNYCH... OCENIAJCIE SZCZERZE!!!
.
~acek    27.01.2008 @10:49:14
tzn. chodziło mi tu o wzmocnienie/wyostrzenie w jakim PS'ie np. ale jak tak teraz znowu spojrzałem to juz sam nie wiem czy trzeba fayne jest...
_______
krytyk obskurny jestem:P
.
NIE BÓJCIE SIE KRYTYKOWAC INNYCH... OCENIAJCIE SZCZERZE!!!
.
~neutralna87    24.01.2008 @15:58:43
Ale ty masz talent
Galeria jest świetna
_______
Oceń , mile widziane rady.
~magnnes    24.01.2008 @15:02:30
oj jak dla mnie więcej tam namietności
~Pacykarz    24.01.2008 @14:52:37
powiem CI tak słonko...Widać u cIebie postępy wielkie do tego Lustrzanka znajomość podstaw PS'a jesteś po prostu coraz lepsza już lepsza ode mnie...
a co do Mojego ost. zdjęcia to ani miejsca do zrobienia dobrych zdjęć sportowych ani sprzętu(czekam na kase na Nikonka D 80 jeszcze w tym roku sie pojawi mam nadzieje wiec mam nadzieje że koło maja i ja zaczne piąc sie w góre na lustrzaneczce :powodzenia i kreatywności życze
_______
Aparat z możliwością nagrywania filmów to wstyd...
~anchorite    15.01.2008 @19:40:55
tak wiem, nie chodzi mi o pokazanie deski, ona sama w sobie nic nie ma prócz kształtu... nie wiedziałem do jakiej kategori to dodać...a Ty do jakiej bys dała?
~anchorite    15.01.2008 @19:35:33
przepraszam, ale ta deska nie jest taka wąska, a symetria jest wazniejsza
~myangle    05.01.2008 @11:31:22
fenks za komentarze
~Oleczka    09.12.2007 @15:02:30
Dzięki za ocenki, fajnie że w końcu ktoś robi to tak jak powinien, o to w końcu chodzi, żeby się uczyć, no nie pozdrawiam
ostatnio edytowane: 2007-12-09 15:02:49
~Pacykarz    09.12.2007 @11:59:14
spoko każdy ma swoje obiektywne zdanie
_______
Aparat z możliwością nagrywania filmów to wstyd...
~rjedlinski    09.12.2007 @10:16:45
kurcze wiecznie jestem w rozjazdach i nie mam czasu na obróbke tych fot. Postaram sie jak najszybciej je obrobić
~9chill9out9    02.12.2007 @10:52:43
WIEM WłASNIE ZE JEST NA GRZYWCE ALE I TAK I TAK JE DALAM NA DIGARTA POZDRAWIAM
_______
Prosto przed siebie nie można zajść bardzo daleko....
~dominiczas    26.11.2007 @22:36:59
~dominiczas    26.11.2007 @18:22:04
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt